rensinubud.reismee.nl

HEEL GROOT NIEUWS

Beste lezer,

Ik moet je wat vertellen. Misschien interesseert het je wel niets, maar ik ben er zelf zo enthousiast over, dat ik het wel móet vertellen. Ik moet het vertellen, en niet één maar wel zeven keer en aan veel meer mensen dan alleen aan mezelf. Ik ga, OFFICIEEL, vrijwilligerswerk doen in Ubud. In Bali! Ongelofelijk, wat is het allemaal snel gegaan. Nog maar net was ik terug uit Italië, toen bij mij een oud verlangen op kwam borrelen. Ik heb altijd al iets willen betekenen in een ander land, iets willen bijdragen aan een samenleving die minder goed loopt dan hier bij ons. Ook met kinderen werken, is iets wat me altijd al heeft aangetrokken. Oftewel, ik wilde dolgraag vrijwilligerswerk gaan doen. Tijdens een tussenjaar heb je tijd teveel. En dus droomde ik iets te vaak weg bij dit beeld. Ik zocht naar mogelijkheden, organisaties, landen. En plotseling had ik een goede organisatie gevonden. Toen kwam mijn eerste full time horeca salaris binnen. En plotseling was daar het besef, dat ik deze droom daadwerkelijk waar kon maken! Twee weken geleden heb ik mijn boeking-aanvraag verzonden. En nu vandaag, op vrijdag 2 maart 2018, kan ik het eindelijk zeggen: ik ga naar Indonesië. Mijn vliegticket is geboekt, mijn VOG is aangevraagd en morgen al ga ik een training doen bij Stichting Muses in Amsterdam. Man man, wat vind ik dit spannend.

Op dit moment heb ik nog geen idee voor wie ik dit schrijf, en of ik het überhaupt de rest van mijn reis vol zal gaan houden. Waarschijnlijk zal jij -de 'beste lezer'- nooit iemand anders zijn dan mijn toekomstige zelf, mijn oma of mijn zusje . Toch schrijf ik op dit moment mijn allereerste bericht als zogenaamde 'reisblogger'.Ik kan mijn enthousiasme nu eenmaal niet meer bedwingen.

Deze website had vantevoren al een blogbericht namens mij geschreven (dat ik nu dus lekker aan het uitwissen en opnieuw schrijven ben -HAHA). Volgens dat bericht is mijn blog :
'Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel. Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.'

Ik dacht, dat citeer ik even. Zou nog wel eens handig kunnen zijn, met al die ingevoegde linkjes die ik met geen mogelijkheid zelf tevoorschijn had kunnen toveren.

Dat was het dus, het grote nieuws. Ik kan niet wachten om er meer over te vertellen! Tot over vijf weken (of eerder, als mijn voorbereidingsgedoe nog interessante verhalen op zou leveren).

Liefs,

Renske




Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active